سخنی درباره حضور مدیران دولتی بر سر سفره افطاری هتل زنجیره ای ......!!!

صالح ناصری


یزدفردا "سرمایه داری از سرما یه داران یزد،مسؤولین سابق ولاحق را طبق سنت سنواتی ،به میهمانی سفره افطار خود دعوت نمود وتعداد زیادی بسرعت بسوی این سفره شتافتند.سفره ای با غذاهای متنوع، خوردنیهای رنگارنگ که نیازمندان ومستمندان از آن محروم شده ودارایان و مسؤولان به آن فرا خوانده شده بودند .

اینکه نیت بانی چه بوده است- برای رضای خدا و یاجلب انظار برای شرکت در انتخابات های آینده شورای شهر یا مجلس ویا رونق بخشیدن به کسب و کار وپیشه خود-مربوط است به بانی وخدای خودش ولی آنچه که مربوط به مسؤولین اجابت کننده دعوت است این است که بیاندیشند برسر این سفره چه خورده اند وچرا خورده اند؟آیاهنگام تناول غذاهای لذیذ ورنگارنگ به فکر شکمهای گرسنه وبه پشت چسبیده بوده اند؟
آیا کافی است تنها پشت تریبونها دم ازخدمت ونوکری زده شود و هنگام استفاده ازمظاهردنیا یادی ازمحرومین ومستمندان نشود؟
آنان که برسرچنین سفره هایی روزه خود را می گشایند بدانند که حلقه وصل خودبا عموم مردم فهیم و آگاه جامعه را گشوده اندچرا که خوب می دانند لقمه های چرب ولذیذ هرگز به آنان اجازه نخواهد داد ادعای نوکری و خدمتگذاری خود را جامه عمل بپوشانند.چگونه می توان پاسدار حق محرومین و ولی نعمتان نظام وانقلاب بود ودست در سفره های اینچنینی داشت؟پرهیز از مظاهر دنیا برای مسؤولین به نص صریح شرع مقدس لازم وضروری است وهیچکس در هیچ مقامی برای تخطی از آن نمی تواند توجیهی داشته باشد،چراکه توجه به دنیا وآلودگی به مظاهر آن سرمنشأ همه انحرافات است.
اجابت سفره های رنگین وزخارف دنیا دستاوردی جز تردید و عدم بصیرت در فتنه های روزگاروعدم انجام تکالیف الهی درپی نخواهدداشت وهمین امرباعث حضور آقازاده ها در صفوف باطل در مقابل حق می گردد.
واما سخنی با مدیرارشد دولت اسلامی در استان:
در قبال این رویدادو امثال آن به وظیفه شرعی خود بدون تسامح وتساهل عمل نمایید.مدیرانی که در این جلسه شرکت کرده اند(امسال و سال های گذشته) بایستی مورد عتاب ونکوهش قرارگیرندو علاوه بر برخورد با مدیران خاطی خصوصا منتسبین به دولت دهم ،هزینه طعام لذیذ ورنگارنگی که میل کرده اند از آنان گرفته تا به بانی مجلس برگردانده شودتا ایشان آن را در محلی که مورد رضای خداست هزینه نمایند .
قطعا گزارش این افطاری،شرکت کنندگان درآن ونحوه برخورد، مدیر ارشد استان با این موضوع ازطریق مردم به اطلاع مسؤولین ارشد نظام خواهدرسید.
گزارش تصویری :هتل مهر یزد میزبان روزه داران بود(حضور مسئولین استان در هتل مهر) گزارش تصویری :هتل مهر یزد میزبان روزه داران بود(حضور مسئولین استان در هتل مهر)

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا